آخر المواضيع

آخر الأخبار

29‏/03‏/2013

تويتات و أبرز التعليقات الساخرة عن حادث قطع الكابل النت البحري

 


نشر نشطاء الفيسبوك تعليقات ساخرة  عن حادث قطع الكابل النت البحري، الذي أدى الى انخفاض سرعة النت بنسبة 50 % ، وكتب النشطاء تلك التعليقات بلسان شخصيات ورموز عامة، وذلك من خلال تأليفها وفقا لطريقة حديث او صفة كل رمز، وكانت كالتالي:
محمد مرسي: الذين يتحدثون عن بطء النت هم البطيئون
أحمد شفيق : النت قطع ومتقطعش وانا فتحته ومتفتحش اصل الموضوع كله فى المتسابة
عبد الله بدر: شوية السفلة شوية الجرابيع اللي بيقولوا النت بطئ اقولهم... لا يا حبيبي إحنا ما بنخافش.. النت عندنا سريع علشان تبقي فاهم يعني
خالد يوسف: نفسي اخرج فيلم بعظمة فيلم الطريق إلي الكابلات
محمد البرادعي: انا الوحيد اللي كان النت فاصل عنده لمدة سنة و نص ومش حينقطع النت تاني من عندي يا مني
حمدين: لو كنت رئيس كان زمان النت 8 جيجا عند اصغر سايبر فيكي يامصر
خالد عبد الله: ياواد يانتيت
عمرو موسى: النت حيرجع لسرعته تاني اول ما اطفي السيجار
الزند: هاتولي النت ابوسه
محمود شعبان: هاااااااااااااااتولي كابل
حازم ابوسماعيل: انا سعيد ان كابلات النت اتقطعت في الوقت ده
مرتضى منصور: السي دي بتاعه معايا من اقبل ما استقيل من على منصة القضاء
عمرو حمزاوي: منظومة توصيل الكابلات وقفا للمعايير الدولية تنم عن سوء ادارة الموارد الكابلية بما لا يحقق متطلبات الثورة.
البلتاجي: انا وانا واقف مع اللواء قال باللفظ انا كلمته وقولتله لم الكابلات بتوعك
نادر بكار : لا حل لمشكلة الكابل الا بالعودة الا مبادرة حزب النور
عمر اديب : النت بتاعكوا ابن ستين كلب
ايمن نور: لا حل لمشكلة النت الا عبر حوار الرئيس مع المعارضة
لميس الحديدي: اكتشفنا كابلات نت مهربة لغزة عبر الانفاق

أبرز التعليقات الساخرة عن حادث قطع الكابل النت البحري
mohamed araby
Thu, 28 Mar 2013 22:01:00 GMT

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

اهلا بكم فى مدونة افتكاسات .من فضلك اكتب تعليقك مع مراعاه ان من الممكن السيدات والانسات يروا التعليق من فضلك اجعلة مناسب .. بدون الفاظ ... وشكرا لكم ... هشام حسنى

ADDS'(9)

ADDS'(3)

 


-

اخر الموضوعات

مدونة افتكاسات سينمائية .. قفشات افيهات لاشهر الافلام

مدونة افتكاسات للصور ... مجموعة هائلة من اجمل الصور فى جميع المجالات

مدونة افتكاسات خواطر مرسومة.. اقتباسات لاهم الشعراء فى الوطن العربى والعالم

مدونة لوحات زيتية ..لاشهر اللوحات الزيتية لاشهر رسامى العالم مجموعة هائلة من اللوحات

من نحن

author ‏مدونة اخبارية تهتم بالتوثيق لثورة 25 يناير.الحقيقة.مازلت اسعى لنقلها كاملة بلا نقصان .اخطئ لكنى منحاز لها .لايعنينى سلفى ولا مسلم ولا اخوان يعنينى الانسان،
المزيد عني →

أنقر لمتابعتنا

تسوق من كمبيوتر شاك المعادى