آخر المواضيع

آخر الأخبار

24‏/05‏/2012

كده كفايه كده تجريح... كده كفايه

****

كده كفايه كده تجريح... كده كفايه
انا اللي حكون معاكي صريح... كده كفايه
انا مش شايفك الغنوه اللي غنيتها
انا مش شايفك النسمه اللي حبيتها
وشايفك ريح...

****
وما دام خلاص بجد... أنا زي أي حد
مش حنسى نفسي ثاني وححط بينّا حد
أنا عديت حدودي صحيح
كده كفايه بلاش تجريح..

****
كده نهايه وكان لازم اشوف ايدها بتمنعني
وكان لازم عشان اسكت اشوفها رافضه تسمعني
لوكنت عارف كل ده مكنتش أتألِّم كده
ولا كنت اضيع آه أضيع بالشّكل ده

****
كده أمشي كده ماقدرش احنِّلها لانّي جريح... جريح

****
أنا القلب اللي كان عايش وشايل جرحها وجرحي
خلاص حزنو وقفل حضنو وعمرو فيوم ما حيضحِّي
مجروح ومش عايز دوا
عاتب على الشوق والهوى
ولا نفسو يهرب من العذاب
ولا نفسو يوم نرجع سوا

****
خلاص قلبي بخط ايديه كتب اسمه مع المجاريح...جريح

****

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

اهلا بكم فى مدونة افتكاسات .من فضلك اكتب تعليقك مع مراعاه ان من الممكن السيدات والانسات يروا التعليق من فضلك اجعلة مناسب .. بدون الفاظ ... وشكرا لكم ... هشام حسنى

ADDS'(9)

ADDS'(3)

 


-

اخر الموضوعات

مدونة افتكاسات سينمائية .. قفشات افيهات لاشهر الافلام

مدونة افتكاسات للصور ... مجموعة هائلة من اجمل الصور فى جميع المجالات

مدونة افتكاسات خواطر مرسومة.. اقتباسات لاهم الشعراء فى الوطن العربى والعالم

مدونة لوحات زيتية ..لاشهر اللوحات الزيتية لاشهر رسامى العالم مجموعة هائلة من اللوحات

من نحن

author ‏مدونة اخبارية تهتم بالتوثيق لثورة 25 يناير.الحقيقة.مازلت اسعى لنقلها كاملة بلا نقصان .اخطئ لكنى منحاز لها .لايعنينى سلفى ولا مسلم ولا اخوان يعنينى الانسان،
المزيد عني →

أنقر لمتابعتنا

تسوق من كمبيوتر شاك المعادى