آخر المواضيع

18‏/09‏/2011

مسلسل : ذكريات المخلوع حسنى مبارك –4- الكويت و اسرائيل حبيبتى

260

-4-

الكويت و اسرائيل حبيبتى

اتصل بيا النهاردة 7 محاميين من الكويت وجم المستشفى جابوا لى شوية دوا وشرطين تالتة فياجرا وقالوا لى احنا ح نترافع عنك ياريس.

احنا مش قادرين ننسى وقفتك معنا وازاى اتسببت فى اعدام صدام حسين وتحرير الكويت

و الله اتأثرت جدا بيهم.. والله… الدمعة كانت ح تفر من عنيا..  لكن المحامى بتاعى فوكس برو قال لى لا ياريس سيبك من الكويتة دول جينين يتصورا وح يخيشونا فى الحيط .. قلت يلا يافوكس سيبهم…. خليهم يتسلوا ...

المهم امبارح كلمنى العادلى بالتلفون من سجن طرة وقال لى رقبتى ياريس مش ح اقر ابدا ومش ح اعترف عليك  لو قطعونى وح اشيل الليلة كلها لوحدى

انا مش عايز غير رضاك ياريس ... قلت لة يا ابن ... تيت .. تيت .. كنت عامل لى فيها سبع البرمبة وطلعت ابن ... تيت .. تيت .. لغايت مابقينا كلنا فى السجن الله يخربيت ... تيت .. تيت .. على اللى خلفوك .

كل ما افتكر العادلى دا وقصت شعرة اللى ماكنتش نزلالى من الزور لو كنت خدت القرار وحلقت له اقرع كان زمانى مستريح وشفيت غليلى فية .

المهم كلمونى اصاحبنا من اسرائيل بيطمنوا عليا وقالوا لى ان الحخام اسرائيل بظرميط عامل صلاة على روحك المقدسة ..

وان فى مظاهرات قامت فى اسرائيل على الكنز اللى ضاع .. هئ هئ هئ انا كنت كنز استراتيجى لهم ومن ساعت ما سبتهم واحوالهم فى البلا

هربوا من السفارة  ولاد الموكوسة والواد اللى اسمة الشحات دا سبيدرمان مصر اللى طلع ونزل العلم و العيال اللى كسرت الجدار

والله ايامكم سودة يا اسرائيل من غيرى اشربوا بقى كنت حايش عنكم بلاوى من المصرين طول تلاتين سنة ح افتكر اية ولا اية بس

انا كنت حاططهم جوا القفص زى الفراخ الصاحية وكل شوية ارج بيهم القفص يدخوا ويفرفروا ولما يصحوا ويفوقوا ارج القفص تانى ومفيش تيت يفتح فمة .

دا كفاية الغاز اللى وصلكم بتراب الفلوس الواد سامح فهمى دا  واد مولعب ظبط ام العقود والليلة  خلى الغاز بخمسة وسبعين سنت عشان نعرف نخرنصر انا والعيال وسالم ..

دا غير الفيلاتين تلاتة اربعة اللى فى شرم الشيخ هما اة مش مقامى ..  لانهم سوحت كدا لكن والله الواد حسين سالم دا فية الخير ربنا يفك سجنة الاسبانى ويبعد عنة النفخ.

ح اايل شوية وارجع...

وللحديث بقية هشام حسنى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

اهلا بكم فى مدونة افتكاسات .من فضلك اكتب تعليقك مع مراعاه ان من الممكن السيدات والانسات يروا التعليق من فضلك اجعلة مناسب .. بدون الفاظ ... وشكرا لكم ... هشام حسنى

ADDS'(9)

ADDS'(3)

 


-

اخر الموضوعات

من نحن

author ‏مدونة اخبارية تهتم بالتوثيق لثورة 25 يناير.الحقيقة.مازلت اسعى لنقلها كاملة بلا نقصان .اخطئ لكنى منحاز لها .لايعنينى سلفى ولا مسلم ولا اخوان يعنينى الانسان،
المزيد عني →

أنقر لمتابعتنا

تسوق من كمبيوتر شاك المعادى