آخر المواضيع

22‏/04‏/2015

هشام حسنى يكتب : فقير انا !

فقير انا

Embedded image permalink

مدبوح انا جوا الفقر
جوا جلدي محشور حشر
لا هدمه فيكي تسترني
ولا لقمة فيكي تشبعني
فقير انا

 

Embedded image permalink

مطحون جواكي طحن

راموني جوا مليون ركن

مرضوني

هلكوني

سرقوني

نهبوني

فقير انا

Embedded image permalink


انا اللى عمرى ما
شوفت فى سماكى ضى
عايش بنفسى لوحدى
ميت جوا مليون حى
لا كهربا ولا ميا ولا اكل
ولابأمل فى يوم جى
فقير انا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

اهلا بكم فى مدونة افتكاسات .من فضلك اكتب تعليقك مع مراعاه ان من الممكن السيدات والانسات يروا التعليق من فضلك اجعلة مناسب .. بدون الفاظ ... وشكرا لكم ... هشام حسنى

ADDS'(9)

ADDS'(3)

 


-

اخر الموضوعات

من نحن

author ‏مدونة اخبارية تهتم بالتوثيق لثورة 25 يناير.الحقيقة.مازلت اسعى لنقلها كاملة بلا نقصان .اخطئ لكنى منحاز لها .لايعنينى سلفى ولا مسلم ولا اخوان يعنينى الانسان،
المزيد عني →

أنقر لمتابعتنا

تسوق من كمبيوتر شاك المعادى