آخر المواضيع

11‏/05‏/2016

تسريب محمد الغيطى مع العريان أنا بحبك من زمان قوى ياد.عريان


هاجم الإعلامي أحمد موسى، منتقديه بسبب عرضه صور المخرج السينمائى خالد يوسف، عضو مجلس البرلمان، قائلا: «داروا أنفسكم شوية، وغطوا نفسكم»، متهما الكاتب الصحفى محمد الغيطى، بالوقوف وراء الحملة التي يتعرض لها، على حد قوله.

وعرض «موسى»، خلال برنامج «على مسئوليتى»، المذاع على فضائية «صدى البلد»، تسجيلا صوتيا، بينالكاتب الصحفى محمد الغيطى، وبين الدكتور عصام العريان، القيادى بجماعة الإخوان المسلمين.

وفي اتصال من «الغيطى» لـ«العريان»، قال: «بشتم فيك في مقالاتى وانتظرت إنك تكلمنى، ولا حاجة»، فرد «العريان» قائلا: «بدعيلك والله».

وقال «الغيطى» لـ«العريان»: «أنا بحبك من زمان قوى، وطلعت في برنامج لحظة حرق مبنى أمن الدولة في أكتوبر، فقلت للمساعد بتاعى روح هات شوية ورق، فلقيت اسمك، وهو عندى وعايز أديهولك أصل دى أمانة، وتتحط في مكتب تاريخى كدليل على القهر».

فقال «العريان»: «عظيم يا محمد، ومش عايز أسمع إنك تشتمنى مرة تانية».

فقال الغيطى: «إحنا زمايل في صفحة الرأى بالأخبار، وتعال ليا وإحنا نفتح صفحة جديدة».

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

اهلا بكم فى مدونة افتكاسات .من فضلك اكتب تعليقك مع مراعاه ان من الممكن السيدات والانسات يروا التعليق من فضلك اجعلة مناسب .. بدون الفاظ ... وشكرا لكم ... هشام حسنى

ADDS'(9)

ADDS'(3)

 


-

اخر الموضوعات

من نحن

author ‏مدونة اخبارية تهتم بالتوثيق لثورة 25 يناير.الحقيقة.مازلت اسعى لنقلها كاملة بلا نقصان .اخطئ لكنى منحاز لها .لايعنينى سلفى ولا مسلم ولا اخوان يعنينى الانسان،
المزيد عني →

أنقر لمتابعتنا

تسوق من كمبيوتر شاك المعادى