آخر المواضيع

آخر الأخبار

16‏/09‏/2011

مسلسل : ذكريات المخلوع حسنى مبارك -2-

492

خلاص اتعدلت وخدت الحقنة هو لازم اخذها وانا نايم على بطنى يادكتور ولا اية .. ايوة ياريس مش ينفع غير فى التيت وانت نايم على بطنك .

طيب ما علينا

العب شوية فى مناخيرى وافتكر كل اللى جرى لى

اة افتكرت الواد انس الفقى الواد دا طلع بظرميط بس سوزى قعدت تقولى لى دا واد مالهوش حل ح يسيطر على عقول الناس طلع اقرع وعبيط وسمعت كلامك ياسوزى وطول اللى بيحصل والود انس الفقى عمال يصور فى سمك النيل ويضحك عليا ويقول لى كلة تمام ياريس مفيش مظاهرات حتى شوف التلفزيون ابص على التلفزيون الاقى سمك النيل بيتنطط من الفرحة ومفيش حد خالص والدنيا فاضية واتارى الدنيا مقلوبة فى ميدان التحرير وهو بيتستعبطنى وللحق انا برضة كنت عامل فيها عبيط الله ياخربيتك ياسوزى انتى اللى دبستينى فى الواد دا .

طب وبعدين الواد صفوت الشريف الواد موافى كنترول كنت فاكرة مسيطر ومصور العيال بتوع 6 ابريل و الواد وائل غنيم فى اوضاع مخلة ماهى شغلتة وح يطلع الشرايط ويسربها وح نفضح ابوهم طلع مصور الواد جمال ابنى فى لندن مع الخوجات الله يخربيت امك يا صفوت ضيعتنى وانا كنت فاكرك سيطرة وكنترول كنت عاملهم على جمال وسايب البشر بتاعت المظاهرات الله يخربيت ابوك

اة يانى العب تانى فى مناخيرى شوية لانى قرفت من الاشكال اللى عمال افتكرها

وللحديث بقية

هشام حسنى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

اهلا بكم فى مدونة افتكاسات .من فضلك اكتب تعليقك مع مراعاه ان من الممكن السيدات والانسات يروا التعليق من فضلك اجعلة مناسب .. بدون الفاظ ... وشكرا لكم ... هشام حسنى

ADDS'(9)

ADDS'(3)

 


-

اخر الموضوعات

مدونة افتكاسات سينمائية .. قفشات افيهات لاشهر الافلام

مدونة افتكاسات للصور ... مجموعة هائلة من اجمل الصور فى جميع المجالات

مدونة افتكاسات خواطر مرسومة.. اقتباسات لاهم الشعراء فى الوطن العربى والعالم

مدونة لوحات زيتية ..لاشهر اللوحات الزيتية لاشهر رسامى العالم مجموعة هائلة من اللوحات

من نحن

author ‏مدونة اخبارية تهتم بالتوثيق لثورة 25 يناير.الحقيقة.مازلت اسعى لنقلها كاملة بلا نقصان .اخطئ لكنى منحاز لها .لايعنينى سلفى ولا مسلم ولا اخوان يعنينى الانسان،
المزيد عني →

أنقر لمتابعتنا

تسوق من كمبيوتر شاك المعادى